Regulamin zakupów

 

Regulamin

§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Sklep internetowy pod adresem www.dlamarynarza.pl [dalej „Sklep”] prowadzi sprzedaż detaliczną wyłącznie za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego regulaminu [dalej „Regulamin”].

2. Definicje Regulaminu:

Klient -€“ pełnoletnia osoba fizyczna dokonująca zakupu Towaru w Sklepie

Towar  - produkt oferowany przez sklep do sprzedaży

3. Treść Regulaminu jest dostępna na stronie internetowej Sklepu w zakładce „Regulamin” oraz w siedzibie Sprzedawcy.

4. Aby złożyć zamówienie oraz dokonać zakupu Towaru w Sklepie Klient powinien posiadać aktywne konto poczty elektronicznej, zaakceptować Regulamin oraz podać adres do wysyłki zamówionego Towaru.

5. Podanie danych przez Klienta odbywać się może na dwa sposoby:

a) poprzez formularz rejestracyjny, co umożliwia otrzymywanie informacji handlowych na podany przez Klienta adres e-mail

b) poprzez wypełnienie formularza [podczas jednorazowego zakupu, z tym, że podanie danych Klienta w tym przypadku, nie upoważnia Sprzedającego do wysyłania informacji handlowych Klientowi

6. Klient ma prawo do wglądu, modyfikacji oraz żądania usunięcia podanych Sklepowi swoich danych osobowych.

7. Sklep przechowuje pliki Cookiem na komputerze Klienta w celu utrzymania sesji, co gwarantuje Klientowi płynne poruszanie się po stronach Sklepu bez utraty zapisanych w Koszyku Towarów oraz na potrzeby statystyk oglądalności stron Sklepu.

 

§2 ZAMÓWIENIA

1. Zamówienia można składać w następujący sposób:

a) poprzez formularz dostępny na stronie Sklepu, wybierając Towary za pomocą przycisku „Do koszyka”, następnie klikając w przycisk „złóż zamówienie”. Aby zakończyć proces składania zamówienia, Klient może zarejestrować się w Sklepie lub wybrać opcję zakupu jednorazowego, zgodnie z §1pkt6.

b) poprzez wiadomość e-mail, wpisując interesujące Klienta Towary i ich ilość oraz podając adres i wybrany sposób wysyłki.

c) telefonicznie podając interesujące Klienta Towary i ich ilość oraz podając adres e-mail, adres do wysyłki i wybrany sposób wysyłki.

2. Bez względu na wybrany sposób złożenia zamówienia, o których mowa w §2 pkt 1, Sprzedawca przesyła Klientowi potwierdzenie złożenie zamówienia na wskazany przez Klienta adres e-mail, prosząc Klienta o potwierdzenie złożenia zamówienia, danych w nim zawartych oraz akceptacji Regulaminu poprzez kliknięcie w link zawarty w rzeczonej wiadomości e-mail.

3. Dla Stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu, widniejące przy Towarze w momencie składania zamówienia, w szczególności cena, charakterystyka Towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład Towaru, termin i sposób dostawy.

4. Informacje dotyczące całkowitych kosztów zamówienia widoczne są w podsumowaniu zamówienia, po wybranym przez Klienta sposobie płatności oraz rodzaju przesyłki.

§3 WYSYŁKA TOWARU

1. Sklep dokonuje wysyłki Towaru za pośrednictwem firm wysyłkowych (Poczta Polska, firmy kurierskie).

2. Czas wysyłki Towaru, podany na stronie każdego z oferowanych przez Sklep produktów, liczony jest w dniach roboczych, w zależności od wybranego przez Klienta sposobu płatności, tj.:

a) od momentu potwierdzenia przez Klienta zamówienia klikając w link przesłany w e-mailu od Sprzedawcy, o którym mowa w §2 pkt.2 w przypadku wybranej płatności za pobraniem

b) od momentu zaksięgowaniu wpłaty za zamówienie na koncie Sprzedającego, w przypadku wybranej przez Klienta przedpłaty.

§4 REKLAMACJE

1. Za niezgodność z umową sprzedaży produktu kupionego przez Klienta, odpowiada Sklep, zgodnie z ustawą z dn. 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dziennik Ustaw Nr 141, poz 1176, z późn. zm.). Klient ma prawo do zgłoszenia niezgodności Towaru z umową w ciągu 2 lat od daty wydania Towaru, jeśli w terminie 2 m-cy od dnia, w którym stwierdził niezgodność Towaru z umową, poinformuje Sklep o stwierdzonej niezgodności.

3. Sklep w ciągu 14 dni ustosunkuje się do reklamacji i powiadomi Klienta o sposobie dalszego postępowania.

4. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy, zgodny z umową. Jeśli nie będzie to możliwe, Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny Towaru Koszty związane z przesyłką reklamowanego Towaru do Sklepu oraz naprawionego bądź wymienionego Towaru do Klienta ponosi Sklep [pocztowa przesyłka ekonomiczna lub zamówiony przez Sprzedawcę kurier].

§4 ODSTĄPIENIE OD UMOWY

1. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyn w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania Towaru. Warunkiem takiego zwrotu jest złożenie przez Klienta oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz zwrot Towaru w stanie niezmienionym na koszt Klienta.

2. W przypadku odstąpienia od umowy, po spełnieniu warunków opisanych w §4 pkt 1, Sprzedawca zwróci Klientowi zapłaconą cenę za Towar na rachunek bankowy wskazany w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy w ciągu 14 dni.

 

http://stcw.pl/

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl